Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (okładka  miękka, wyd. 09.2019)

Wszystkie formaty i wydania (5): Cena:

Sprzedaje empik.com : 31,68 zł

31,68 zł
49,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 41,55 zł

Sprzedaje Inbook : 45,64 zł

Sprzedaje Polskaksiegarnia : 53,90 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1306292117
Tytuł: Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Michalska-Dominiak Beata , Grocholiński Piotr
Wydawnictwo: Onepress
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 176
Numer wydania: I
Data premiery: 2019-09-20
Rok wydania: 2022
Data wydania: 2019-09-20
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 240 x 15 x 200
Indeks: 41931295
średnia 4,6
5
5
4
3
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Rozmyślania
4.7/5
22,60 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Ego to Twój wróg
4.7/5
30,34 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Tao Te Ching
4.9/5
27,89 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego