Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku. (ebook)

Sprzedaje empik.com : 64,99 zł

64,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.  

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być "w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

  • dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci; 
  • odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami; 
  • zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;
  • określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz 
  • ocenić ten postęp dzięki analizie  przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów
Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

ID produktu: 1307932692
Tytuł: Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku.
Autor: Szóstek Aga
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 266
Data premiery: 2022-04-22
Rok wydania: 2022
Format: EPUB
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 42079422
średnia 5
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Popularne w tej kategorii Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
4.5/5
51,90 zł
Promocja
52,99 zł  najniższa cena

58,99 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego