Kolor: | różowy |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Marka Lorus została stworzona w 1982 roku przez koncern Seiko Watch Corporation, co gwarantuje wysoką jakość mechanizmów i wykonania. Cieszy się rosnącym powodzeniem wśród milionów konsumentów na całym świecie.
Kiedy LORUS wystartował w 1982 r., krajobraz na światowym rynku zegarków prezentował się zupełnie inaczej niż teraz. Technologia kwarcowa była wciąż w powijakach, niedrogie zegarki były głównie cyfrowe lub mechaniczne. W pierwszych latach swojego szybkiego rozwoju Lorus odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu światowego rynku zegarków, gdyż dzięki niemu najlepsza technologia kwarcowa stała się dostępna dla wszystkich.
Każda kolekcja LORUS łączy trzy cechy. Po pierwsze – szeroki wachlarz czasomierzy dla niej i dla niego zarówno w eleganckich, casualowych jak i sportowych tonacjach. Po drugie – atrakcyjna półka cenowa – średni koszt zegarka LORUS to około 300zł. I po trzecie – jakość potwierdzona przez SEIKO.
Wszystkie nasze zegarki LORUS pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Wszystkie nasze zegarki pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Nazwa: | Zegarek Dziecięcy LORUS R2395NX9 Cyfrowy Stoper Lorus |
Rodzaj szkiełka: | akrylowe |
Rodzaj paska: | pasek |
Kolor koperty: | srebrny |
Kolor paska: | różowy |
Kolor: | różowy |
Płeć: | dziewczynka |
Kształt tarczy: | okrągły |
Materiał paska: | tworzywo sztuczne |
Materiał koperty: | tworzywo sztuczne |
Wodoszczelność: | 10 ATM |
Mechanizm zegarka: | kwarcowy |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zegarek Dziecięcy LORUS R2395NX9 Cyfrowy Stoper Lorus
Marka Lorus została stworzona w 1982 roku przez koncern Seiko Watch Corporation, co gwarantuje wysoką jakość mechanizmów i wykonania. Cieszy się rosnącym powodzeniem wśród milionów konsumentów na ...