Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają?
Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1100572628 |
Tytuł: | Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie |
Autor: | Norman Donald A. |
Tłumaczenie: | Skalska-Stefańska Dorota |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Arkady |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 264 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-03-11 |
Data wydania: | 2015-03-11 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 204 x 14 x 134 |
Indeks: | 15520852 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i ...