Autor: |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Data premiery: | 2014-02-11 |
Seria: | Współczesna przestrzeń edukacyjna |
Liczba stron: | 476 |
Autor: | Żłobicki Wiktor |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej tekstów polecam. Impuls wydaje się być odpowiedzią na tak sformułowany postulat. Trzeba przy tym zaznaczyć, że charakterystyczna dla prac zbiorowych poliwalentność wiedzy i sposobów jej prezentacji stanowi wyzwanie, któremu sprostać powinni redaktorzy naukowi.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1171173597 |
Tytuł: | Geneza, przemiany, nowe znaczenia. Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 1 |
Seria: | Współczesna przestrzeń edukacyjna |
Autor: | Żłobicki Wiktor |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 476 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2014-02-11 |
Data wydania: | 2014-02-11 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 235 x 33 x 157 |
Indeks: | 23082021 |
49,80 zł cena regularna
58,00 zł cena regularna
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Geneza, przemiany, nowe znaczenia. Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 1
Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie ...