Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Starożytna cywilizacja Majów była znana ze swej unikalnej sztuki, bogatej architektury, wysoko rozwiniętej wiedzy matematycznej oraz zaawansowanej znajomości świata widzialnego. Życie cywilizacji obracało się wokół tajemniczego kalendarza Tzolk’in przedstawiającego 260dniowy cykl powiązany z ruchem planet. To dzięki niemu Majowie wiedzieli, kiedy przypada najlepszy czas na sadzenie roślin, odprawianie ceremonii, czy wznoszenie monumentów.
W grze wcielasz się w rolę przywódcy jednego z plemion. Czy uda Ci się sprowadzić na swój lud przychylność bogów i doczesną pomyślność? Sercem gry jest mechanizm zębatkowy, w którego centrum znajduje się tytułowy kalendarz sterujący obrotem pięciu kół akcji. Planując działania musisz zatem brać pod uwagę stale zmieniającą się sytuację na planszy. Gra kończy się po jednym pełnym obrocie centralnego koła. Gra oferuje wiele dróg do zwycięstwa: składanie ofiar bogom lub budowanie świątyń to przykładowe dwie spośród nich. Zbieraj plony, pozyskuj surowce, wznoś budowle i unikaj gniewu bogów!
Zawartość pudełka:
Cechy gry:
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
ID produktu: | 1070532732 |
Nazwa: | Tzolk'in: Kalendarz Majów, gra strategiczna, Rebel |
Marka: | Rebel |
Producent: | Rebel |
Przedział wiekowy: | 12-14 lat , 15+ lat |
Liczba graczy: | 2 i więcej |
Wiek gracza: | 12+ lat |
Płeć: | chłopiec / dziewczynka |
Data premiery: | 2013-04-25 |
Kod producenta: | GXP-672254 |
Czas gry: | 90 min. |
Wymiary w opakowaniu [mm]: | 302 x 302 x 76 |
Waga w opakowaniu [g]: | 1670 |
Indeks: | 13035631 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Tzolk'in: Kalendarz Majów, gra strategiczna, Rebel
Starożytna cywilizacja Majów była znana ze swej unikalnej sztuki, bogatej architektury, wysoko rozwiniętej wiedzy matematycznej oraz zaawansowanej znajomości świata widzialnego. Życie cywilizacji ...Pod względem decyzyjnym gra prosta: połóż pionki na planszy, albo zdejmij pionki na planszy i wykonaj akcję do której dojechały. Trudność pojawia się w momencie określenia, co się w danym momencie opłaca. Wydaje się jakby było kilka możliwych ścieżek zdobywania punktów (budynki, czaszki, świątynie) i różne sposoby kroczenia nimi. Niemniej to jakie budynki (i monumenty) się pojawią w grze może zaważyć, co będzie opłacało się robić. Przy okazji mnóstwo świetnych dylematów. Iść w rozwój czy w punkty? Zrobić więcej ale drożej (przyjmując, ze kukurydza jest ekwiwalentem pieniędzy) czy mniej ale taniej? Zdobywać punkty w świątyniach czy budować?
…a jeszcze karmienie …a jeszcze możliwość blokowania (chociaż tutaj zablokowanie taniego pola to jednocześnie umożliwienie przeciwnikowi zajęcia lepszego - chociaż droższego)
Już dawno tak się nie zachwyciłam grą... Idealna dla wszystkich miłośników gier planszowych zwłaszcza tych, którzy wolą gry strategiczne a nie elementy losowe…
Choć teoretycznie istnieje w niej "strategia wygrywająca", to świadomość jej istnienia u wszystkich graczy sprawia, że nie jest już tak oczywista.
Bardzo dobra pozycja,polecam!