Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.
Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!
Peter Estlin, były burmistrz Londynu
Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.
Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!
ID produktu: | 1484418826 |
Tytuł: | Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej |
Autor: | Griffiths Chris , Costi Melina , Caragh Medlicott |
Tłumacz: | Sielicki Leszek |
Lektor: | Boruszczak Tomasz |
Wydawnictwo: | Onepress |
Język wydania: | polski |
Data premiery: | 2024-05-07 |
Rok wydania: | 2024 |
Format: | MP3 |
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | nie dotyczy |
Kopiowanie: | nie dotyczy |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we ...