Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
SCOOBY-DOO! Auto Mystery Machine 70286. Fred, Daphne i Velma podróżują po całym świecie swoim pojazdem - "Tajemniczą Maszyną" i rozwiązują zagadkowe sprawy. Za pomocą „kart duchów”, które można zobaczyć na monitorze z funkcją świetlną w pojeździe, możesz wyśledzić mistyczne postacie! Fred zasiada za kierownicą, podczas gdy Velma i Daphne próbują dowiedzieć się, z jakim duchem mają do czynienia tym razem. Przyjaciele nie odpuszczą, dopóki nie dojdą do sedna sprawy, ponieważ zwykle istnieje logiczne wytłumaczenie każdego zjawiska. Zestaw zawiera postaci Scooby-Doo Velmę, Freda i Daphne wraz z pojazdem - "Tajemniczą Maszyną". Dach pojazdu można zdjąć oraz otworzyć boczne drzwi i klapy bagażnika. We wnętrzu pojazdu znajduje się podświetlany monitor do wkładania i czytania kart z informacjami o duchach. Lupa, latarka, aparat fotograficzny i karta są dołączone jako sprzęt detektywistyczny, jest też taca z kubkami na napoje, hot dog i pączek, a także pudełko do przechowywania kart z informacjami o duchach.
Zawartość i cechy zestawu:
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
ID produktu: | 1244850590 |
Nazwa: | PLAYMOBIL, SCOOBY-DOO! Wehikuł Tajemnic, 70286 |
Marka: | Playmobil |
Producent: | Playmobil |
Licencja: | Scooby Doo! |
Seria: | Scooby Doo |
Przedział wiekowy: | 5-7 lat , 8-11 lat |
Ilość elementów: | 72 |
Płeć: | chłopiec / dziewczynka |
Data premiery: | 2020-05-21 |
Kod producenta: | 70286 |
Materiał: | plastik |
Indeks: | 35493488 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem PLAYMOBIL, SCOOBY-DOO! Wehikuł Tajemnic, 70286
SCOOBY-DOO! Auto Mystery Machine 70286. Fred, Daphne i Velma podróżują po całym świecie swoim pojazdem - "Tajemniczą Maszyną" i rozwiązują zagadkowe sprawy. Za pomocą „kart ...