Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typologię omówiono w książce na konkretnych przykładach. Niniejsza praca adresowana jest do wszystkich osób zajmujących się badaniami zarządzania publicznego, tak do menedżerów publicznych, jak i do odbiorców usług publicznych.
"Problematyka wartości jest rzadko poruszana przez polskich autorów. A w tym przypadku mamy do czynienia z opracowaniem ujmującym tę problematykę całościowo – z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Tym samym książka stanowi kompendium wiedzy na temat tego ważnego i słabo opracowanego zagadnienia.
Autor dokonuje w niej wszechstronnego przeglądu dostępnej literatury, głównie anglojęzycznej. Wykazuje się przy tym nie tylko oczytaniem, ale też systematycznością i jasnością wywodu. To dobry przykład tzw. książki profesorskiej."
z recenzji prof. Jerzego Hausnera
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1230436746 |
Tytuł: | Metody zarządzania wartością publiczną |
Autor: | Ćwiklicki Marek |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe Scholar |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 178 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2019-03-12 |
Rok wydania: | 2019 |
Data wydania: | 2019-03-12 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 230 x 9 x 170 |
Indeks: | 33223285 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Metody zarządzania wartością publiczną
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest ...